Zakres tematyczny konferencji:
• nowoczesne systemy doładowania wielostopniowego oraz różnicowego (w tym typu turbocompound),
• nowoczesne koncepcje doładowania w downsizingu silników o zapłonie samoczynnym i iskrowym,
• nowoczesne koncepcje głębokiego schładzania powietrza doładowanego,
• zaawansowane metody symulacyjne w projektowania i optymalizacji komponentów systemów doładowania,
• nowoczesne materiały konstrukcyjne i technologie wytwórcze w doładowaniu silników spalinowych,
• nowoczesne systemy pomiarowe i metody diagnostyczne w eksploatacji doładowanych silników spalinowych,
• zastosowanie wyników badań eksploatacyjnych współczesnych doładowanych silników spalinowych w ocenie ich niezawodności działania i trwałości,
• zastosowanie nowoczesnych metod numerycznych w ocenie interakcji silnika i zespołu doładowującego,
• efektywność energetyczna i poziom emisyjności doładowanych silników spalinowych,
• zaawansowane technologie odzysku energii spalin (np. poligeneracyjne systemy energetyczne, napędy hybrydowe).
Ramowy plan konferencji
Więcej informacji: www.keps.zut.edu.pl (zakładka: KONFERENCJA TURBO)