Archiwum aktualności

Szkolenie on-line: Umiejętność tworzenia i wygłaszania prezentacji 16.11.2020 17:00

Doktorancie – nie wiesz jak przygotować prezentację na konferencję? Zastanawiasz się ile slajdów przeznaczyć na dany materiał? Czujesz stres przed wystąpieniami publicznymi? Spokojnie, właśnie dla takich osób przygotowaliśmy bardzo ciekawe i praktyczne szkolenie on-line, na którym dowiesz się tego wszystkiego a nawet więcej.

Zapraszamy wszystkich doktorantów zainteresowanych podniesieniem swoich umiejętności z tworzenia i wygłaszania prezentacji do udziału w zdalnym szkoleniu. Będzie to niezwykła okazja do poszerzenia wiedzy oraz zdobycia umiejętności, które na pewno będzie można wykorzystać m.in. podczas obrony pracy, a także w pracy zawodowej. Szkolenie w formie webinaru odbędzie się w dniach  18 i 21 grudnia 2020 r(pierwszy dzień w godzinach 10:00 – 12:45, natomiast w drugi dzień w godzinach 12:15 – 14:45).

Udział w szkoleniu zostanie potwierdzony zaświadczeniem.

W programie szkolenia (format:  pdf, rozmiar:  173 kB) m.in.:

  • Jak uniknąć paniki przed wystąpieniem publicznym; cele i typy prezentacji (na żywo, online); Różne wzorce - kto ma rację? Wizerunek prezentera;
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna; język polski - czy są jakieś zasady? Cechy stylu naukowego; Power Point, Prezi czy może notatki w Wordzie? - narzędzia do przygotowania prezentacji; czy prezentacja może trwać 3 godziny? - planowanie wystąpienia.

Szkolenie poprowadzi dr hab. Joanna Hernik, prof. ZUT - profesor z zakresu zarządzania, wieloletni wykładowca akademicki z doświadczeniem międzynarodowym; także lektor języka polskiego.

W celu rejestracji należy przesłać pocztą elektroniczną skan lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego  (format:  pdf, rozmiar:  198 kB)oraz oświadczenia uczestnika projektu (format:  docx, rozmiar:  67 kB) na adres: szkolenia_power@zut.edu.pl lub agata.skrobek@zut.edu.pl.

Wydarzenie będzie realizowane przy użyciu komunikatora Teams, dlatego uczestnicy muszą posiadać:

  • komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
  • przeglądarkę internetową (preferowany Chrome lub Edge).

Zaakceptowani uczestnicy wydarzenia otrzymają mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli na udział w wydarzeniu.

15 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia wydarzenia będzie otwarty „wirtualny pokój szkoleniowy”. Jest to okazja na przetestowanie połączenia.

Regulamin rekrutacji (format:  pdf, rozmiar:  678 kB)

Udział w zajęciach jest bezpłatny, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.