SPIS TREŚCI
Turystyka społeczna na wsi – koncepcje teoretyczne
Wacław Idziak
Turystyka społeczna – inspiracje dla turystyki wiejskiej (format: pdf, rozmiar: 285 kB)
Andrzej Stasiak
Wieś jako obszar turystyki społecznej (format: pdf, rozmiar: 285 kB)
Zbigniew Galor, Janusz Majewski
Po co turystyce polityka społeczna? (format: pdf, rozmiar: 277 kB)
Rafał Kurczewski
Rola społeczności lokalnej w rozwoju ekoturystyki (format: pdf, rozmiar: 282 kB)
Magdalena Kachniewska
Funkcja turystyczna jako determinanta jakości życia na wsi (format: pdf, rozmiar: 471 kB)
Janusz Majewski
Społeczne aspekty wiejskiego produktu turystycznego (format: pdf, rozmiar: 248 kB)
Sebastian Wacięga
Przedsiębiorczość obywatelska w działalności wioski tematycznej (format: pdf, rozmiar: 273 kB)
Społeczny wymiar turystyki wiejskiej – badania empiryczne
Izabella Sikorska-Wolak, Jan Zawadka
Postawy społeczności lokalnej wobec rozwoju turystyki wiejskiej (format: pdf, rozmiar: 419 kB)
Joanna Kosmaczewska
Rozwój ekonomiczno-społeczny gminy wiejskiej a realizacja funkcji turystycznej – metodologiczna koncepcja badań empirycznych (format: pdf, rozmiar: 311 kB)
Daniel Puciato, Barbara Woś
Innowacje jako forma wzbogacenia oferty wybranych gospodarstw agroturystycznych w Górach Świętokrzyskich (format: pdf, rozmiar: 774 kB)
Marlena Prochorowicz, Bogusław Stankiewicz
Turystyka zdrowotna w gospodarstwie agroturystycznym (format: pdf, rozmiar: 256 kB)
Arkadiusz Niedziółka, Małgorzata Bogusz
Uwarunkowania rozwoju turystyki społecznej na przykładzie gminy Istebna (format: pdf, rozmiar: 1,67 MB)
Marta Pisarek, Jadwiga Lechowska
Rola rolnictwa w budowaniu produktu agroturystycznego w południowo-wschodniej Polsce (format: pdf, rozmiar: 413 kB)
Iwona Połucha, Abdalla Omer Elkhatib
Znaczenie komunikacji społecznej w projektowaniu przestrzeni ogrodowej na potrzeby turystyki wiejskiej (format: pdf, rozmiar: 1,57 MB)
Ekonomiczno-społeczne aspekty turystyki na wsi – studia przypadków
Agata Balińska, Piotr Nowakowski
Eksplo jako forma turystyki alternatywnej (format: pdf, rozmiar: 297 kB)
Emilia Marks
„Safari” jako przykład możliwości kształtowania przestrzeni rolniczej w tworzeniu specyficznego produktu turystycznego (format: pdf, rozmiar: 1,49 MB)
Anna Sieczko
Mazowieckie produkty lokalne jako potencjał budowy sieciowego produktu markowego turystyki wiejskiej (format: pdf, rozmiar: 270 kB)
Danuta Szpilko
Rola lokalnej społeczności w tworzeniu produktu turystycznego regionu na przykładzie „Piątki znad Biebrzy” (format: pdf, rozmiar: 353 kB)
Iwona Połucha, Emilia Marks
Zasady kreowania przestrzeni ogrodowej w gospodarstwach agroturystycznych (format: pdf, rozmiar: 1,27 MB)
Jarosław Lichacy
Podnoszenie jakości usług w turystyce wiejskiej narzędziem rozwoju ekonomii społecznej (format: pdf, rozmiar: 255 kB)
Krzysztof Szpara, Marek Gwóźdź
Zastosowanie nowoczesnych technologii w promocji turystyki kulinarnej na przykładzie terenów wiejskich województwa podkarpackiego (format: pdf, rozmiar: 268 kB)
CONTENTS
Social tourism in the rural areas – theoretical concepts
Wacław Idziak
Social tourism – inspiration for rural tourism (format: pdf, rozmiar: 285 kB)
Andrzej Stasiak
Countryside as an area of social tourism (format: pdf, rozmiar: 285 kB)
Zbigniew Galor, Janusz Majewski
Why does tourism need social policy? (format: pdf, rozmiar: 277 kB)
Rafał Kurczewski
Local community and its role in development of ecotourism (format: pdf, rozmiar: 282 kB)
Magdalena Kachniewska
Tourism function as the determinant of the quality of life in village areas (format: pdf, rozmiar: 471 kB)
Janusz Majewski
Social aspects of rural tourism product (format: pdf, rozmiar: 248 kB)
Sebastian Wacięga
Entrepreneurial citizenship in the activities of theme village (format: pdf, rozmiar: 273 kB)
Social dimension of rural tourism – empiric research
Izabella Sikorska-Wolak, Jan Zawadka
Attitudes of the local community towards the development of rural tourism (format: pdf, rozmiar: 419 kB)
Joanna Kosmaczewska
Social and economic development of a rural commune versus the performance of tourist functions – methodological concept of empirical research (format: pdf, rozmiar: 311 kB)
Daniel Puciato, Barbara Woś
Innovation as a form enriching offers of selected agrotourist farms in the saint cross mountains (format: pdf, rozmiar: 774 kB)
Marlena Prochorowicz, Bogusław Stankiewicz
Ervicing of government target funds in Poland (format: pdf, rozmiar: 774 kB)
Arkadiusz Niedziółka, Małgorzata Bogusz
Determinants of social tourism on rural areas in the Commune of Istebna (format: pdf, rozmiar: 1,67 MB)
Marta Pisarek, Jadwiga Lechowska
The role of agriculture in development of agrotourist product in South-Eastern part of Poland (format: pdf, rozmiar: 413 kB)
Iwona Połucha, Abdalla Omer Elkhatib
The importance of social communication in the design of garden space for rural tourism (format: pdf, rozmiar: 1,57 MB)
Economic and social aspects of rural tourism – case studies
Agata Balińska, Piotr Nowakowski
Explo as a form of alternative tourism (format: pdf, rozmiar: 297 kB)
Emilia Marks
“Safari” as an example of the agricultural space shaping in the process of creation of the specific tourism product (format: pdf, rozmiar: 1,49 MB)
Anna Sieczko
Mazovian local products as the potential construction of a network of branded products of rural tourism (format: pdf, rozmiar: 270 kB)
Danuta Szpilko
The role of the local community in the creation of the tourist product of the region based on the exaple of “Five from Biebrza” (format: pdf, rozmiar: 353 kB)
Iwona Połucha, Emilia Marks
Principles for the creation of garden space in agro tourist farms (format: pdf, rozmiar: 1,27 MB)
Jarosław Lichacy
The improvement of the quality of services in rural tourism as a tool for development of social economy (format: pdf, rozmiar: 255 kB)
Krzysztof Szpara, Marek Gwóźdź
Application of modern technologies in the promotion of culinary tourism, on example of rural areas in the Podkarpacie Region (format: pdf, rozmiar: 268 kB)