
- Uchwała w sprawie określenia sposobu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora przez Rady Dyscyplin ZUT
- Zarządzenie w sprawie określenia wzorów: wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora oraz umów o przejęciu przez Podmiot Zatrudniający lub przez Kandydata kosztów przeprowadzenia postępowania w sprawie nadania stopnia doktora/doktora habilitowanego
- Zarządzenie w sprawie wprowadzenia Zasad gospodarowania środkami na wynagrodzenia bezosobowe i honoraria w postępowaniach o nadanie stopni doktora i doktora habilitowanego, trybu zawierania i rozliczania umów zlecenia lub o dzieło zawieranych z osobami fizycznymi niezatrudnionymi w ZUT
- Zarządzenie w sprawie procedury antyplagiatowej rozpraw doktorskich w ZUT
- Zarządzenie w sprawie przeprowadzania w trybie zdalnym lub w trybie hybrydowym egzaminów doktorskich i obrony rozprawy doktorskiej w ZUT
- Decyzja o nadaniu stopnia doktora - plik
- Decyzja o nadaniu stopnia doktora (wersja w j. angielskim) - plik
- Informacje o nadanych stopniach doktora (do przygotowania dyplomów) - plik
- Oświadczenie o objęciu rozprawy doktorskiej klauzulą poufności - plik
- Oświadczenie o samodzielności rozprawy doktorskiej - plik
- Umowa o finansowaniu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora - plik
- Umowy o promotorstwo i wykonanie recenzji (wraz z załącznikami) - plik
- Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora - plik
Załącznik - aktualne stawki wynagrodzeń
Zdjęcie użytkownika Thinkstock na Freeimages.com