Doktoraty

obrazek
  • Uchwała w sprawie określenia sposobu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora przez Rady Dyscyplin ZUT
  • Zarządzenie w sprawie określenia wzorów: wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora oraz umów o przejęciu przez Podmiot Zatrudniający lub przez Kandydata kosztów przeprowadzenia postępowania w sprawie nadania stopnia doktora/doktora habilitowanego
  • Zarządzenie w sprawie wprowadzenia Zasad gospodarowania środkami na wynagrodzenia bezosobowe i honoraria w postępowaniach o nadanie stopni doktora i doktora habilitowanego, trybu zawierania i rozliczania umów zlecenia lub o dzieło zawieranych z osobami fizycznymi niezatrudnionymi w ZUT
  • Zarządzenie w sprawie procedury antyplagiatowej rozpraw doktorskich w ZUT
  • Zarządzenie w sprawie przeprowadzania w trybie zdalnym lub w trybie hybrydowym egzaminów doktorskich i obrony rozprawy doktorskiej w ZUT
  1. Decyzja o nadaniu stopnia doktora - plik
  2. Decyzja o nadaniu stopnia doktora (wersja w j. angielskim) - plik
  3. Informacje o nadanych stopniach doktora (do przygotowania dyplomów) - plik
  4. Oświadczenie o objęciu rozprawy doktorskiej klauzulą poufności - plik
  5. Oświadczenie o samodzielności rozprawy doktorskiej - plik
  6. Umowa o finansowaniu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora - plik
  7. Umowy o promotorstwo i wykonanie recenzji (wraz z załącznikami) - plik
  8. Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora - plik

Zdjęcie użytkownika Thinkstock na Freeimages.com