PROCES REJESTRACJI KANDYDATA NA STUDIA
- Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu rekrutacyjnym jest prawidłowe założenie osobistego konta rejestracyjnego w Internetowej Rekrutacji Kandydatów IKR na stronie https://irk.zut.edu.pl/pl/
- W procesie rejestracji kandydat posługuje się adresem e-mail i utworzonym przez siebie hasłem. Hasło należy zapamiętać, gdyż wraz z adresem e -mail stanowi zabezpieczenie danych kandydata przed osobami postronnymi oraz jest jedyną możliwością dostępu do tych danych.
- Prawidłowa rejestracja kandydata w IRK wymaga przejścia przez etapy:
a) założenie indywidualne konto w systemie IRK (zgodnie z terminami rekrutacji),
b) uzupełnienie danych osobowych;
c) uzupełnienie danych adresowych;
d) uzupełnienie danych o wykształceniu;
Uwaga! niezbędne jest wskazanie rodzaju dokumenty będącego podstawą przyjęcia na studia II stopnia (np. dyplom inżyniera, licencjata)
e) wybranie kierunku studiów (maksymalnie trzy, szeregując je w kolejności od najbardziej do najmniej preferowanego);
f) wniesienie opłatę rekrutacyjną (opłata za przeprowadzenie rekrutacji wynosi- 85 zł)
opłata powinna być wniesiona najpóźniej do chwili zamknięcia IRK, zgodnie z terminami rekrutacji;
g) wgranie zdjęcia spełniającego wymogi zdjęcia do dowodu osobistego, zdjęcie elektroniczne będzie niezbędne na etapie drukowania
ankiety kandydata;
h) sprawdzenie wyników rekrutacji (zgodnie z terminami rekrutacji);
status zakwalifikowany oznacza, że kandydat po złożeniu kompletu dokumentów i weryfikacji przez komisje rekrutacyjną
zostanie przyjęty;
i) dostarczeniu kompletu wymaganych dokumentów w formie papierowej do właściwej komisji rekrutacyjnej zgodnie
z terminami rekrutacji, niedopełnienie obowiązku złożenia dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją ze studiów.
wykaz dokumentów wymaganych od kandydatów;
j) po złożeniu dokumentów oraz ich weryfikacji przez komisję rekrutacyjną na koncie kandydata w IRK pojawi się status przyjęty.