OPIS STANOWISKA
- prowadzenie ksiąg rachunkowych Uczelni zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych, ustawą prawo o szkolnictwie wyższym i nauce i innymi obowiązującymi przepisami i zasadami,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu Uczelni,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
- sporządzanie planów finansowych oraz okresowych sprawozdań z ich realizacji,
- sporządzanie rozliczeń finansowych przyznanych dotacji oraz innych otrzymanych środków podlegających rozliczeniu,
- bieżący nadzór oraz analiza sytuacji finansowej Uczelni,
- opracowywanie projektów wewnętrznych przepisów dotyczących prowadzenia rachunkowości.
WYMAGANIA
- wymagania określone w art. 54 ust. 2 pkt 1-4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 305, z późn. zm.);
- wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomiczne lub związane z finansami w sektorze finansów publicznych),
- co najmniej 8-letni staż pracy, w tym 4 lata na stanowiskach kierowniczych związanych, z odpowiedzialnością za środki finansowe,
- biegła znajomość zasad księgowości,
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, zasad gospodarki finansowej uczelni wyższej, w tym ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz finansach publicznych, prawa podatkowego i podstaw o zamówieniach publicznych,
- wysokie zdolności analityczne, umiejętność planowania spraw związanych z wykorzystaniem środków budżetowych oraz unijnych, umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych,
tworzenia prognoz w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia, - umiejętność zarządzania zespołem.
WYMAGANE DOKUMENTY
- C.V. z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Oferty prosimy przesłać do dnia 15.09.2021 r. drogą e-mailową na adres: kadry-rekrutacja@zut.edu.pl w tytule maila wpisując „nabór na kwestora” lub w formie papierowej z dopiskiem ,,nabór na kwestora” na adres:
Dział Kadr
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
al. Piastów 19 (pok. 3 budynek WIMiM)
70-310 Szczecin
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do 17.09.2021 r .
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Nadesłanych pocztą ofert nie odsyłamy.