Wdrożenie Ustawy 2.0 w ZUT

Znowelizowany harmonogram opracowania projektu nowego satutu ZUT 02.04.2019 12:22

Terminy

w 2019 r.

Tematyka

do 18.01

opracowanie stanowiska przez zespoły w ramach określonego zakresu i przekazanie do Działu Organizacyjno-Prawnego (dzorg@zut.edu.pl)

do 11.02

przygotowanie projektu statutu (v. 1.0) przez Dział Organizacyjno-Prawny

do 25.02

zgłaszanie uwag do projektu statutu v. 1.0 przez poszczególne zespoły Komisji ds. wdrożenia ustawy 2.0 do Działu Organizacyjno-Prawnego

do 4.03

opracowanie przez Dział Organizacyjno-Prawny projektu statutu v. 2.0, uwzględniającego przekazane uwagi

do 11.03

zgłaszanie uwag do projektu statutu v. 2.0 przez poszczególne zespoły do Działu Organizacyjno-Prawnego

do 19.04

opracowanie przez Dział Organizacyjno-Prawny wspólnie z Zespołem Radców Prawnych projektu statutu v. 3.0, uwzględniającego otrzymane uwagi oraz upublicznienie projektu statutu v. 3.0 społeczności akademickiej

do 6.05

zgłaszanie przez senatorów uwag i wniosków do projektu statutu v. 3.0 do Działu Organizacyjno-Prawnego

do 15.05

projekt statutu v. 4.0 (końcowa) przekazany Radzie Uczelni i związkom zawodowym do zaopiniowania

do 24.06

projekt statutu przekazany senatorom do uchwalenia