HARMONOGRAM AKCJI AKADEMIK nabór wniosków studentów na rok akademicki 2021/2022
- Rozpoczęcie Akcji Akademik (rozpropagowanie informacji)
- 10.05.2021 r.
- Student ZUT (ten sam DS* i nr pokoju) - Termin przesyłania wniosku drogą elektroniczną do administracji swojego DS
- 13.05.2021 r. -20.05.2021 r.
- Student ZUT (ten sam DS, zmiana nr pokoju) - Termin przesyłania wniosku drogą elektroniczną do administracji swojego DS
- 21.05.2021 r. -25.05.2021 r.
- Student ZUT (obecnie nie zamieszkujący w DS) Student ZUT (zmieniający DS) - Termin przesyłania wniosku drogą elektroniczną do wybranego DS
- 26.05.2021 r. -31.05.2021 r.
- Student innej uczelni lub osoba zainteresowana zamieszkaniem w DS - Termin przesyłania wniosku drogą elektroniczną do wybranego DS
- 1.06.2021 r. -7.06.2021 r.
- Ogłoszenie list studentów ubiegających się o miejsce w DS
- 9.06.2021 r.
- Przyjmowanie odwołań drogą elektroniczną przez Uczelnianą Komisję Mieszkaniową
- 10.06.2021 r. -18.06.2021 r.
- Ogłoszenie przez Uczelnianą Komisję Mieszkaniową listy studentów uprawnionych do otrzymania miejsca w domach studenckich na stronach internetowych Akcji Akademik i Osiedla Studenckiego oraz w akademikach
- 21.06.2021 r.
- 21.06.2021 r.
*DS - Dom Studencki
W dniu 13 maja br. rozpoczynamy nabór wniosków studentów, którzy będą ubiegali się o przyznanie miejsca w domach studenckich ZUT na rok akademicki 2021/2022 na podstawie Zasad przyznawania miejsc w Domach Studenckich (format: docx, rozmiar: 21 KB).
Wniosek należy składać drogą elektroniczną (mailową), zgodnie z Harmonogramem Akcji Akademik 2021/2022 (format: docx, rozmiar: 17,43 KB).
Szczegóły składania wniosków określają Zasady uczestnictwa w Akcji Akademik 2021/2022. (format: docx, rozmiar: 17,36 KB)
W roku akademickim 2021/2022, ze względu na ochronę zdrowia studentów może zaistnieć konieczność dalszego prowadzenia zajęć w formie zdalnej lub obowiązek kwaterowania w pokoju jednej osoby (z ewentualnym dopuszczeniem zamieszkania pokoju np. przez parę, rodzeństwo lub osoby składające oświadczenie o chęci wspólnego zamieszkania). Uprzedzamy, że zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym wiąże się ze zwiększeniem kosztów pobytu w akademiku.
Na chwilę obecną miejsca w akademikach będą przyznawane w normalnym trybie. Prosimy o śledzenie bieżących komunikatów uczelni dotyczących prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz aktualności na stronach Osiedla Studenckiego. Informacje o wszelkich zmianach dotyczących akademików będą umieszczane na stronie www.zut.edu.pl (w zakładce dla Studenta, strona Osiedla Studenckiego), oraz oficjalnym Facebooku Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
Prosimy o bardzo dokładne zapoznanie się z poniższymi dokumentami.
Dokumenty do pobrania:
- Zasady przyznawania miejsc w Domach Studenckich (format: docx, rozmiar: 21 KB) dokument dostępny cyfrowo (format: pdf, rozmiar: 135 KB)
- Harmonogram Akcji Akademik 2021/2022 (format: docx, rozmiar: 17,43 KB) dokument dostępny cyfrowo (format: pdf, rozmiar: 105 KB)
- Zasady uczestnictwa w Akcji Akademik 2021/2022 (format: docx, rozmiar: 17,36 KB) dokument dostępny cyfrowo (format: pdf, rozmiar: 182 KB)
- Wniosek o przyznanie miejsca w Domu Studenckim (format: docx, rozmiar: 22 KB) dokument dostępny cyfrowo (format: docx, rozmiar: 23 KB)
- Oświadczenie dla par (format: doc, rozmiar: 34 KB) dokument dostępny cyfrowo (format: docx, rozmiar: 18,17 KB)
- Klauzula informacyjna (format: docx, rozmiar: 15,30 KB)
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego dalej RODO, oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781), uczelnia informuje, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie z siedzibą przy al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, tel.91 449 40 15, e-mail: rektor@zut.edu.pl
- Inspektorem ochrony danych w ZUT jest mgr Artur Kurek, z którym kontakt możliwy jest pisemnie: na adres 70-113 Szczecin al. Piastów 17 lub e-mail IOD.kurek@zut.edu.pl, telefonicznie 91 449 49 24.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizowania procedury związanej z przyznawaniem miejsc w domach studenckich, kwaterowaniem i zamieszkiwaniem w domach studenckich zgodnie z obowiązującymi zasadami i aktami wewnętrznymi uczelni, m.in. zasadami przyznawania miejsc w domach studenckich, Zarządzeniami Rektora ZUT w Szczecinie dotyczącymi Regulaminu domów Studenckich ZUT i zasad odpłatności za korzystanie z domów studenckich ZUT oraz obowiązującymi komunikatami dotyczącymi wysokości opłat jak również w celu wywiązania się z obowiązku meldunkowego wynikającego z przepisów prawa.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest konieczne do podjęcia działań na Pani/Pana wniosek oraz niezbędne do wykonania umowy, tj. do zakwaterowania i zamieszkiwania w domu studenckim.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przyznawania miejsc w domach studenckich, zakwaterowania w Domu Studenckim, a po jego zakończeniu przez okres zgodny z przepisami obowiązującego prawa
- Pani/Pan posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu.
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane
- Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu.
- Pani/Pana dane nie będą nie będą udostępniane osobom trzecim
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.