W ubiegłym tygodniu w Warszawie zostały ogłoszone wyniki pierwszego w Polsce konkursu na kreatywne działania rekrutacyjne. Zorganizowało go wydawnictwo Perspektywy Press przy wsparciu magazynu marketingu i sprzedaży Brief oraz portalu Brief.pl.
Swoje prace nadesłało ponad 30 uczelni z całej Polski. Ocenie podlegało pięć rodzajów narzędzi marketingowych stosowanych powszechnie w rekrutacji. Grand Prix przypadły Uniwersytetowi Warszawskiemu za reklamę prasową, Uniwersytetowi Jagiellońskiemu za serię broszur rekrutacyjnych, Politechnice Łódzkiej za gadżet promocyjny. Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie odebrał aż dwie statuetki Grand Prix w kategoriach najlepszy film promocyjny i za e-marketing oraz nagrodę specjalną za wyjątkową spójność prowadzonych działań marketingowych i dyplom za zajęcie II miejsca w kategorii reklama prasowa. Szczególnie doceniona została konsekwencja przekazu marketingowego – „wszelkie prezentowane narzędzia wynikają ze spójnej koncepcji marketingowej Uczelni, oparte są na konsekwentnym budowaniu wizerunku UNIWERSYTETU – UCZELNI PRZYSZŁOŚCI. Wszystkie narzędzia mają precyzyjnie ustalonego adresata – kandydata na studia”
Nagrody wręczone przez Prezesa Fundacji Edukacyjnej Perspektywy Waldemara Siwińskiego oraz Włodzimierza Paszyńskiego oraz Wiceprezydenta Stołecznego Miasta Warszawa odebrała Kinga Wełyczko-Czachura Kierownik Biura Promocji ZUT.
Nad przebiegiem Konkursu czuwała Kapituła, w skład której weszli:
dr Józef Węgrzyn, producent telewizyjny, były dyrektor Programu II TVP, Warszawskiego Ośrodka Telewizji, był członek Rady Nadzorczej TVN, twórca m.in. "Teleexpressu" i plebiscytu osobowości telewizyjnych "Wiktory"
Wojciech Borowski - dyrektor zarządzający Euro RSCG Warsaw,
Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny Magazynu Brief,
Magdalena Rulska - Dyrektor Marketingu "Perspektywy Press",
Paweł Tkaczyk - właściciel agencji interaktywnej MIDEA, specjalista od e-marketingu,
prof.dr hab. Henryk Mruk, prof. zw. na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizujący się m.in. w strategiach komunikacji
więcej na :
www.salon.perspektywy.pl/index.php