Zakres kształcenia odpowiadający wymaganym kompetencjom interpersonalnym

05.09.2024 Jakie jest nastawienie do pracy wśród członków Twojego zespołu?

jak znaleźć sposób na efektywny zespół?

Marta Woźny-Tomczak – trener biznesu Personia

Jak lepiej komunikować się z zespołem, by budować ducha zespołu i efektywność pracy; jak zarządzać pracownikiem z doświadczeniem i bez doświadczenia.

04.09.2024 Dlaczego potrzebujemy nowoczesnych managerów?

Luiza Lipień - mentor i trener zwinnych zespołów, liderów i managerów Agile Studio

Jak zwiększyć efektywność zespołów? W jaki sposób tworzyć i wspierać budowanie środowiska, które mają służyć rozwojowi zespołów i jednostek, pozwalając im rosnąć, odnosić sukcesy i zwiększać zadowolenie.

27.08.2024 Jak radzić sobie z negatywną presją i manipulacjami stosowanymi przez pracowników?

Jak radzić sobie z odmową wykonania pracy, niską efektywnością pracy, szantażem emocjonalnym?

Jak się bronić przed atakiem personalnym ze strony pracowników, łamaniem ustalonych zasad?

Jak się zachować w obliczu zagrożenia odejściem do konkurencji, porzuceniem pracy wobec braków kadrowych i rynku pracownika?

Jak rozmawiać na temat podwyżek, kiedy kasa jest pusta?

Co robić w przypadku permanentnych błędów, niskiej efektywności i niechęci do rozwoju i zmiany?

Jak egzekwować punktualność i realizację zadań?

Jak postępować z awanturnikiem wszczynającym kłótnie i konflikty w pracy?

Co to jest staffing i jak się przed nim bronić?

03.04.2023 Przeciwdziałanie mobbingowi i zapobieganie konfliktom ZUT 4.0

12.2022 Intuicja Społeczna

Prowadzący Jarosław Świątek-neuropsycholog, redaktor naczelny Polskiego Portalu Psychologii Społecznej, założyciel Szkoły Inteligencji Emocjonalnej, popularyzator nauki i komentator medialny. Autor książki “Wszyscy kłamią. Nie daj się oszukać!”. Specjalista ds. afektywnych podstaw orientacji w otoczeniu, decepcji, psychologii reklamy oraz mechanizmów utajonego uczenia się. Dzięki intuicji społecznej, usprawnia się rozpoznawanie kłamstwa, rozumienie i dostrzeganie mikroekspresji, subekspresji oraz makroekspresji, a także odróżnianie ilustratorów od manipulatorów, jest się skuteczniejszym dzięki dostrzeganiu subtelnych sygnałów, zdradzających ukryte motywy ludzkich działań i ich rozumieniu.

06.2022 Warsztaty kompetencyjne dla kadry zarządczej i administracyjnej - z zakresu zarządzania informacją - ZUT2.

Wiedzy na temat informacji w zarządzaniu. Podniesienie kompetencji relacyjnych związanych z przekazywaniem informacji oraz skuteczną komunikacją. Wiedzę na temat narzędzi kompetencyjnych związanych z informowaniem.

07.2020 Przywództwo - realizowany w ramach Akademii Lidera 2.0. Projekt

Pigułki Kompetencji Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu - 30h.

Zdolności przywódcze-czy można się tego nauczyć?

Lider dojrzały, lider kompletny: cechy, zachowania, umiejętności motywowanie zespołów, skuteczne delegowanie zadań

Praca feedbackiem – jak to robi świadomy lider?

15.05.2018 Mobbing - zorganizowane przez ZNP w ZUT

Prowadzący Krzysztof Porada - mgr psychologii, absolwent US w Szczecinie coach biznesowy, trener motywacyjny w niemieckim koncernie finansowym Ergo, własna praktyka psychologiczna.

Mobbing – termin, historia, prawo

Rodzaje mobbingu

Przyczyny mobbingu, źródła po stronie sprawcy oraz osoby poszkodowanej

Fazy rozwoju mobbingu i ich charakterystyka

Konsekwencje wystąpienia mobbingu

Mobbing, a dyskryminacja, molestowanie seksualne, stres w pracy, warunki pracy

Metody i narzędzia skutecznego odróżniania mobbingu od innych patologii w środowisku pracy

Przeciwdziałanie mobbingowi

Techniki radzenia sobie z mobbingiem

Podstawy rozwiązywania konfliktów.

Komunikacja bez przemocy (Marshall Rosenberg)

Techniki radzenia sobie w sytuacjach stresowych

05.2012 Praktyk NLP Plus TCS zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP oraz Yans Cron Consulting Group sp. z o.o.

Programowanie neurolingwistyczne ma na celu pomóc zrozumieć umysł i sposób, w jaki myślą i zachowują się ludzie. Zarzadzanie umysłem; mapy rzeczywistości; widzisz słyszysz czy na pewno? Raportowanie; model Miltona, jak pozbyć się leków; jak zmienić nawyki; asocjacja-dysocjacja; kotwiczenie stanów emocjonalnych, presupozycje, struktura doświadczenia.

2005-2006 Roczne studia podyplomowe “Psychologia Zarządzania” - Zachodniopomorska Szkoła Biznesu

Podstawy psychologii zarządzania

Kierowanie zespołem

Bazowe kompetencje menedżerskie

Komunikacja interpersonalna

Komunikacja wewnętrzna w firmie

Manipulacja i perswazja

Psychologia rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

Psychologia stresu, relacji z klientem

Zachowania organizacji i zarządzanie zespołami

Sztuka negocjacji