05.09.2024 Jakie jest nastawienie do pracy wśród członków Twojego zespołu?
jak znaleźć sposób na efektywny zespół?
Marta Woźny-Tomczak – trener biznesu Personia
Jak lepiej komunikować się z zespołem, by budować ducha zespołu i efektywność pracy; jak zarządzać pracownikiem z doświadczeniem i bez doświadczenia.
04.09.2024 Dlaczego potrzebujemy nowoczesnych managerów?
Luiza Lipień - mentor i trener zwinnych zespołów, liderów i managerów Agile Studio
Jak zwiększyć efektywność zespołów? W jaki sposób tworzyć i wspierać budowanie środowiska, które mają służyć rozwojowi zespołów i jednostek, pozwalając im rosnąć, odnosić sukcesy i zwiększać zadowolenie.
27.08.2024 Jak radzić sobie z negatywną presją i manipulacjami stosowanymi przez pracowników?
Jak radzić sobie z odmową wykonania pracy, niską efektywnością pracy, szantażem emocjonalnym?
Jak się bronić przed atakiem personalnym ze strony pracowników, łamaniem ustalonych zasad?
Jak się zachować w obliczu zagrożenia odejściem do konkurencji, porzuceniem pracy wobec braków kadrowych i rynku pracownika?
Jak rozmawiać na temat podwyżek, kiedy kasa jest pusta?
Co robić w przypadku permanentnych błędów, niskiej efektywności i niechęci do rozwoju i zmiany?
Jak egzekwować punktualność i realizację zadań?
Jak postępować z awanturnikiem wszczynającym kłótnie i konflikty w pracy?
Co to jest staffing i jak się przed nim bronić?
03.04.2023 Przeciwdziałanie mobbingowi i zapobieganie konfliktom ZUT 4.0
12.2022 Intuicja Społeczna
Prowadzący Jarosław Świątek-neuropsycholog, redaktor naczelny Polskiego Portalu Psychologii Społecznej, założyciel Szkoły Inteligencji Emocjonalnej, popularyzator nauki i komentator medialny. Autor książki “Wszyscy kłamią. Nie daj się oszukać!”. Specjalista ds. afektywnych podstaw orientacji w otoczeniu, decepcji, psychologii reklamy oraz mechanizmów utajonego uczenia się. Dzięki intuicji społecznej, usprawnia się rozpoznawanie kłamstwa, rozumienie i dostrzeganie mikroekspresji, subekspresji oraz makroekspresji, a także odróżnianie ilustratorów od manipulatorów, jest się skuteczniejszym dzięki dostrzeganiu subtelnych sygnałów, zdradzających ukryte motywy ludzkich działań i ich rozumieniu.
06.2022 Warsztaty kompetencyjne dla kadry zarządczej i administracyjnej - z zakresu zarządzania informacją - ZUT2.
Wiedzy na temat informacji w zarządzaniu. Podniesienie kompetencji relacyjnych związanych z przekazywaniem informacji oraz skuteczną komunikacją. Wiedzę na temat narzędzi kompetencyjnych związanych z informowaniem.
07.2020 Przywództwo - realizowany w ramach Akademii Lidera 2.0. Projekt
Pigułki Kompetencji Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu - 30h.
Zdolności przywódcze-czy można się tego nauczyć?
Lider dojrzały, lider kompletny: cechy, zachowania, umiejętności motywowanie zespołów, skuteczne delegowanie zadań
Praca feedbackiem – jak to robi świadomy lider?
15.05.2018 Mobbing - zorganizowane przez ZNP w ZUT
Prowadzący Krzysztof Porada - mgr psychologii, absolwent US w Szczecinie coach biznesowy, trener motywacyjny w niemieckim koncernie finansowym Ergo, własna praktyka psychologiczna.
Mobbing – termin, historia, prawo
Rodzaje mobbingu
Przyczyny mobbingu, źródła po stronie sprawcy oraz osoby poszkodowanej
Fazy rozwoju mobbingu i ich charakterystyka
Konsekwencje wystąpienia mobbingu
Mobbing, a dyskryminacja, molestowanie seksualne, stres w pracy, warunki pracy
Metody i narzędzia skutecznego odróżniania mobbingu od innych patologii w środowisku pracy
Przeciwdziałanie mobbingowi
Techniki radzenia sobie z mobbingiem
Podstawy rozwiązywania konfliktów.
Komunikacja bez przemocy (Marshall Rosenberg)
Techniki radzenia sobie w sytuacjach stresowych
05.2012 Praktyk NLP Plus TCS zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP oraz Yans Cron Consulting Group sp. z o.o.
Programowanie neurolingwistyczne ma na celu pomóc zrozumieć umysł i sposób, w jaki myślą i zachowują się ludzie. Zarzadzanie umysłem; mapy rzeczywistości; widzisz słyszysz czy na pewno? Raportowanie; model Miltona, jak pozbyć się leków; jak zmienić nawyki; asocjacja-dysocjacja; kotwiczenie stanów emocjonalnych, presupozycje, struktura doświadczenia.
2005-2006 Roczne studia podyplomowe “Psychologia Zarządzania” - Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
Podstawy psychologii zarządzania
Kierowanie zespołem
Bazowe kompetencje menedżerskie
Komunikacja interpersonalna
Komunikacja wewnętrzna w firmie
Manipulacja i perswazja
Psychologia rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Psychologia stresu, relacji z klientem
Zachowania organizacji i zarządzanie zespołami
Sztuka negocjacji