Budowanie silnej marki (branding) to bardziej inwestycja niż koszt, bardziej konieczność niż luksus, to praca nad przywiązaniem grupy lojalnych klientów do firmy, którzy w przyszłości będą skłonni płacić wyższą cenę w zamian za otrzymaną obietnicę lepszej marki. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz dynamicznie rozwijającą się firmę, wielopokoleniowy rodzinny biznes, czy duże przedsiębiorstwo – zawsze budujesz kapitał, jakim jest marka twojej firmy, a jej wartość jest tym większa, im większa i bardziej znacząca jest jej pozycja w świadomości odbiorców. Szkolenie poprowadzi Paweł Tkaczyk specjalizujący się w budowie silne marki klientów za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Więcej informacji i formularz rejestracyjny na wydarzenie dostępne na stronie RCIiTT.
Menu dodatkowe
- Archiwum wiadomości
- Władze Uczelni
- Senat Akademicki
- Pełnomocnicy Rektora ZUT
- Sygnalista
- Strategia Uczelni
- Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem
- Biuro Prasowe
- Dział Promocji
- System Zarządzania Zespołem Laboratoriów Badawczych
- Certyfikaty i akredytacje
- Partnerzy
- Organizacje i stowarzyszenia
- HRS4R ZUT
- Baza noclegowa
- Kontakt