Dział Socjalny, informuje że pracownicy ZUT mogą ubiegać się o pomoc materialną finansowaną z ZFŚS w formie świadczenia pieniężnego związanego ze zwiększonymi wydatkami w okresie zimowym. Pomoc socjalna przyznawana jest na wniosek uprawnionego pracownika.
Przyznanie świadczenia oraz jego wysokość uzależniona jest od sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej osoby uprawnionej, określonej na podstawie miesięcznego dochodu osiągniętego w 2021 r., przypadającego na osobę w rodzinie, ze wszystkich źródeł członków rodziny, którzy pozostają we wspólnym gospodarstwie domowym (zgodnie z § 8 i § 12 Regulaminu ZFŚS). Ustalenie wysokości świadczenia nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przy dofinansowaniu do wypoczynku. W przypadku osób, które nie złożyły jeszcze wniosku o dofinansowanie do wypoczynku w 2022 r. lub w przypadku zmiany sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej, należy złożyć oświadczenie o wysokości dochodu za 2021 r. i aktualnej ilości osób w gospodarstwie domowym oraz przedłożenie do wglądu odpowiednich dokumentów.
Wysokość świadczenia pieniężnego w 2022 r.
grupa | I | II | III | IV | V |
---|---|---|---|---|---|
dochód brutto | 0-870 zł | 871-1450 zł | 1451-2150 zł | 2151-4500 zł | powyżej 4500 zł |
kwota świadczenia brutto | 1050 zł | 950 zł | 850 zł | 750 zł | 650 zł |
Wnioski będą przyjmowane do 31 października 2022 r.
- pocztą elektroniczną na adres: pomoczimowa@zut.edu.pl
- pocztą wewnętrzną
- osobiście w Dziale Socjalnym ZUT, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, al. Piastów 48, pok. 26 (parter), w godz. 08.00-15.00.
W celu zapobiegania, przeciwdziałania i rozprzestrzeniania się COVID-19 prosimy o stosowanie się do bieżących wytycznych GIS, a w okresie zwiększonej liczby zachorowań: zakrywanie nosa i ust oraz zachowanie dystansu społecznego w oczekiwaniu na przyjęcie wniosku. Osoby z widocznymi objawami chorobowymi oraz niestosujące się do wytycznych nie będą obsługiwane.
Dodatkowe informacje Działu Socjalnego dotyczące składania wniosków:
- Wniosek wysłany elektronicznie, musi być podpisany odręcznie (nie w Wordzie) i zeskanowany albo opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
- Wniosek należy wysłać na właściwy adres podany w ogłoszeniu (nie na maile imienne pracowników lub ogólny Działu Socjalnego).
- Jeżeli pracownik wysyła wniosek elektronicznie, to nie dostarcza już do Działu Socjalnego wersji papierowej.
- Proszę nie załączać w jednym pliku kilku wniosków (np. pomoc zimowa, choinka, wczasy, sport itp.).
- Jeżeli pracownik wysyła ze swojego adresu służbowego wniosek innego pracownika (np. kierownik wysyła wniosek pracownika gospodarczego lub obsługi, który nie ma maila służbowego), w tytule wiadomości należy wpisać imię i nazwisko pracownika, którego wniosek dotyczy. Ułatwi to sprawdzenie czy żaden wniosek nie został pominięty.
- Po wysłaniu wniosku na podany w ogłoszeniu adres, otrzymają Państwo informację od Działu Socjalnego wygenerowaną automatycznie o dostarczeniu wniosku, na którą nie należy odpowiadać.
- Na wnioskach obowiązkowo prosimy wpisywać numer telefonu (najlepiej komórkowego) ułatwi to wyjaśnianie ewentualnych niejasności.
- Z uwagi na dużą ilość świadczeń realizowanych jedną wypłatą tj. 25 listopada 2022 r. prosimy o zachowanie terminu składania wniosków tj. do 31 października 2022 r.
Wniosek o pomoc zimową (format: doc, rozmiar: 36 KB)
Wniosek o pomoc zimowa (dostępność cyfrowa) (format: docx, rozmiar: 21 KB)